Kun isä VFR:n osti…

….eli tänään!!

Todellakin tänään 32900km ajettu V-Strommini vaihtui uuteen (…tai no vanhaan) kulkineeseen eli Honda VFR800 VTEC:iin. Pyörä on vuosimallia 2003 ja mittariin oli ostohetkellä kertynyt 20700km. Ensimmäisen itse ajetun pätkän perusteella voi näin V-Stromiin tottunut sanoa, että khyyyyllä lääääähteee ja ranteet venyyy. Ero on meinaan melkoinen ja nopeudet moottoritiellä karkaavat kuin varkain pitkälle laittomuuden puolelle. Skarppina saapi siis olla.

Melkoinen tyylin muutos tällä kertaa…vai mitä? 🙂

Vifferi etuvinkkelistä …ja sivulta… …ja tässä puolestaan jälkikasvun kera… …ja sokerina pohjalla, yllätys yllätys, näkymä takaa

5 thoughts on “Kun isä VFR:n osti…”

  1. Vai VFR!! TAitaa olla ajokausi lyhempi VFR:llä, kun piippalakit vie kortin jo alkukesästä! Mutta onpa varmasti tien päällä ja pitemmällä reissulla mukava peli.

    Itse ostin alkukesästä V-strommiini käytetyt Kapan k40 sivulaukut, kun ei niitä alulaukkuja kohtuu aikataululla löytynyt. Joten kiinnostaako alulaukkujen vaihto Kapan muovisiin? Eivät ole enää uudenveroiset, jalka aina silloin tällöin pyyhkäissyt laukun kylkeen. Mutta ei kuitenkaan kaatumisjälkiä.

    Marko

  2. Elä manaile 😀

    Ensi kesänä sitten nähdään, että miltä meno maistuu Vifferin kanssa pidemmällä reissulla. Selvää on, että kädet on kovemmalla koetuksella kuin Stromilla ajaessa…tai sitten nyt vaan tuntuu siltä kun ei ole vielä asennon muutokseen tottunut. Joka tapauksessa V-Strom on ehdottomasti yksi parhaista matkapyöristä niin Vifferi saa panna parastaan jos meinaa omassa rankingissani edelle kiilata. Toistaiseksi VFR on odotuksensa lunastanut mallikelpoisesti.

    Valitettavasti joudun kieltäytymään tarjouksestasi, etsinnän kohteena on joko Hondan omat Vifferiin tarkoitetut laukut tai sitten Givin V35:t. Mitä luultavimmin valinta kääntyy jälkimmäisiin. Molemmat istuvat pyörään kuin hansikkaat eli laukkujen alareunat kääntyvät osittain pakoputkien alle.

    Myy nuo Kapat pois ja osta Touratechit meikäläiseltä tilalle, heheh. Oikeasti tuo on todella hyvä setti…varsinkin kun kaupanpäällisetkään ei ole sieltä halvimmasta päästä.

  3. Kaunis on kun karkki, mutta näemmä sama vika kun CBR:ssä…poika ei yletä kahvoihin!

    Tuosta käsien kovemmasta koetuksesta täytyy mainita sen verran, että kuten jo ekalla ajellulla huomasit, niin liian hiljaa jos ajaa, niin kädet typistyy, liian kovaa, niin venyy. Joten pitää löytää se sopiva vauhti, niin hyvä tulee.

  4. Juu, ihan eka kommentti pojalta taisi pyörän päälle päästyään olla ”Ääääää…ei yllä!”, heheheh.

    Vasen käsi on jo kotiutunut puikkoihin, mutta oikea tuppaa puutumaan vielä. Monasti huomaan pitäväni käsiä tönkkönä, joten ihmekkös tuo…

    Perskeles, että tuntuu hyvältä tuo pyörä 🙂

    Tänään oli autoilijoiden mielestä vissiin kylmä aamu kun tuijottivat motarilla monttu auki kun rinnalle satuin. Olihan se selkeesti vielä plussalla. Pyörän lämpömittari näytti +2 ja tienvarsitolpat +1, heheheh. Tarttee mennä ostaan windstopper-kauluri tms.

  5. Voi vide! Tommosta oon itekki himoinnu ton vanhan vifferini tilalle. Meinasin vaan saksasta tuottaa..Mutta toisaalta alko kiinnostamaan tommoset stromin tyyppisetki pyörät, että saas nyt nähdä miten käy :)!

    Komia tuo sun pyöräs on! Merkki ja malliki oikeat ;)!!

Kommentointi on suljettu.