Pitkästä aikaa johtotehtävissä

Katteen korjauksen yhteydessä sain aikaiseksi viritellä Zumon ja AutoComin piuhoja paikoilleen.

AutoComille järkevän paikan löytyminen aiheutti alkuun harmaita hiuksia ja päädyin lopulta käyttämään penkin alla kulkevan runkopalkin alapintaa (johon Autocomin yksikkö kiinnittyy ylösalaisin tarranauhalla ja on kätevästi irroitettavissa). Ikävää tässä sijoituksessa on se, että ennestäänkin pieni kuljetustila penkin alla pienenee johtoviidakon ansiosta entisestään. Zumon ääni- ja virtajohdon sain kulkemaan parhaiten jarruputkea pitkin pyörän takaosaan akulle ja AutoComille. Tällä kertaa Zumon mukana tulleen äänijohdon pituus riitti eikä V-Stromissa ollutta suhteellisen karua tarvikepiuhaa tarvinnut käyttää, tosin orggisjohtoon ei jäänyt yhtään ylimääräistä eli sanoisin mitoitusta sangen täydelliseksi. Virtajohdot on molemmista vielä kytkemättä, mutta tuskin tuossa enää kauaa nokka tuhisee. Zumo kytketään sulakkeen kautta suoraan akulle ilman relevirityksiä entiseen ja hyväksi havaittuun tapaan. AutoCom tullee ottamaan virtansa takavalon (huom! ei jarruvalon) johtimesta…ellen muuta keksi (lue: inspiroidu rakentamaan erillistä rele-hässäkkää).